Hayal Bile Edemezsin

Author: B. / etiketler:

Siz hiç geçmişe gömdüğünüz bir hayalet her an çıkıp geri gelecek diye korktunuz mu?

Ben korktum ve işte bugün çıkıp geldi! Sanki yıllar öncesiyle aynıymış gibi herşey, yüzüne bir gülümseme yerleştirip, daha önce defalarca yaptığı gibi "ben değiştim" diyerek.. Bilmediğin birşey var hayalet, hatta bilmediğin çok şey var! Bir, ben de değiştim hem de çok, artık çektiğin herhangi bir acı, paylaştığımız herhangi bir an, yaşadığımız en ufak bir zaman dilimi umrumun zerresinde değil! İki, senden sonra başka yüzler, başka sesler, başka anlar, zamanlar geldi geçti hayatımdan, ilk zamanlar biraz biraz hatırladım seni, gün oldu çok ağladım, gün oldu çok kızdım kendime neden hakim olamıyorum diye, ama bir gün farkettim ki seni aklıma getirmemeye çalıştığımdan değil, gerçekten aklıma gelmiyorsun, unutmaya çabaladığım o zamanları istesem de hatırlayamıyorum, işte o zaman anladım ki gömmüşüm ben seni!

Şimdi kalkmış hortlamaya çalışıyorsun, boşuna uğraşma hayalet seni hayatımda istemiyorum, hem bak toprağın altında durmaktan mosmor olmuşsun!

2 deli saçması..:

PisPatria dedi ki...

siz hiç kendi ellerinizle yarattığınız hayalet tarafından katledildiniz mi?

o, kanınınızın teninizden an an süzülüşünü izlerken, yüzündeki o umursamaz ifade karşısında, kendinizden de kansız bir hayalet yaratma fikri, damarlarda tükenen kanın portresiydi.

B. dedi ki...

Bir an gelir, ölmeye yaklaştığınız an, bitti sanarsınız, gözünüzü açtığınızda yaralarınız iyileşmiş, başka hayaletlere yol almak üzere yola çıkmışsınızdır.. Ama artık sizin de elinizde bir bıçak vardır kalbinizin bütün ısısını kendine çeken! Artık aynı insan değilsinizdir...

Yorum Gönder