Kurak

Author: B. / etiketler:

Ağırlaştırmıyorum çok uzun zamandır hayatı, üzülsem üzülmemiş gibi yapıyorum ama sevinirsem daha da sevinmeye çalışıyorum. Eskiden nasıldım, şimdi nasılım hatırladım bugün. O zaman benden daha çok vardı sende, o zaman korkmazdım, çabalamazdım göstermemek için kalbimin yüzüme yansımasını. Sözcükleri kendime saklamazdım en basiti. Kendimce yaşamazdım, daha ağır daha uçtaydı herşey.. Ve daha ortada... Belki ondan dün gece yıllar sonra aradığımda hiçbir zaman arkadaş olmadığımızı, olamayacağımızı bir kez daha anladım. İşin gerçeği şuydu ki, beni çok sevmenden hep çok korktum, daha da derinleşmeden su, boğulmadan kıyıya kaçtım sudan bir bahane bulup...

Neden böyle olduğunu sormuştun, anlatayım...

İnsanın kıyıda da boğulabildiğini gördüğümde sen çoktan bir can simidi bulmuştun kendine. Ben kuma varmak için çırpınadururken, o kadar iyi öğrendim ki yüzmeyi, işte o çırpınışlar beni bugüne getirdi.

Sen can simidinle sakin ve güvendeyken, ben kıyıda çırpına çırpına yüzme öğreniyordum. Kıyıda yüzmek ne kadar zor bilir misin? Su seni kaldırmaz, yeterince derin değildir, tehlikesiz sandığından bırakıverirsin kendini ama dalgaların en güçlü olduğu yerdir kıyılar! O dalgalara çarpa çarpa, çırpına çırpına, sonunda yüzmeyi o kadar iyi öğrendim ki, en derin sular bile vız geldi gözüme..

Ya sen? Sen can simidin olmadan yüzemezsin, hadi yüzdün diyelim, sen kıyıya gelemezsin ki sudan çıkabilesin. Sen dalgalarla baş edemesin..

Neden mi böyle oldu? Sen durgun sularda bir can simidi arıyordun, sakin sakin yüzmek istiyordun sen, benim istediğimse kıyıda deli gibi çırpınmak, istediğim an sudan çıkabilmekti..

4 deli saçması..:

FFatiHH dedi ki...

Harika bir yazı olmuş bu.

B. dedi ki...

yorumu yeni görüyorum çok pardon..
çalışmaktan yazmaya vakit bulamaz oldum sanırım :)

çok teşekkür ederim...

FFatiHH dedi ki...

bir aydan uzun bir süre sonra :)
kolay gelsin.

B. dedi ki...

evet, malesef... :(
her gün sabah 9 gece 11 çalışıyoruz şu sıra uyumaya zaman bulmaya çalışıyorum da... :)
aslında onun yerine yeni bir iş bulmaya çalışmalıyım sanırım :)

Yorum Gönder